SASKIA


Ik ben Saskia Zandvliet en bijna afgestudeerd als pedicure. Na vele jaren in de zorg te hebben gewerkt, was ik klaar voor een nieuwe uitdaging waarin ik mijn liefde voor mensen en zorg kon blijven inzetten.

Ik kom zelf al jaren bij Debbie voor verschillende behandelingen. Wij raakten in gesprek over mijn carrière switch, toen ging het balletje rollen en krijg ik de kans om hier in de salon te mogen beginnen.

Ik vind het belangrijk dat je bij mij op je gemak voelt. Geen poespas, geen haast maar gewoon een fijne behandeling met persoonlijke aandacht en een momentje voor jezelf.

Of je nu last hebt van je voeten of gewoon even wilt ontspannen. Ik help je graag aan gezonde, verzorgde voeten waar je lekker mee vooruit kunt.